Clientii care se afla in cautarea unui software CRM se vor bucura sa afle ca au o solutie la indemana, oferita de reprezentantii unei companii care ofera solutii de software retail eficiente – este vorba despre https://attosoft.ro/. Conceptul de Customer Relationship Management poate revolutiona o afacere prin intermediul informatiilor culese de la client. Asadar, un soft CRM este un concept ce leaga strategii puternice, metode de comunicare, fiind o componenta importanta a oricarei afaceri.

Avantajele unui software CRM

CRM acopera mai multe componente business si anume: operatiunile de front office, adica interactiunile directe cu clientul, operatiunile de back-office, adica procesele cu efecte implicite asupra actiunilor de front office, managementul relatiilor de business cu alte companii, precum si analiza sau centralizarea datelor pentru elaborara campaniilor de marketing sau strategiilor de vanzare.

Aceste modele de software CRM au rolul de a implementa strategiile de gestionare a relatiilor cu clientii din cadrul companiilor. Sistemele acopera mai multe domenii, inclusiv cel al vanzarilor, marketingului integrat, asistenta pentru clienti si service. Cu toate acestea, companiile pot alege sa foloseasca sistemele CRM pentru doar o parte a activitatilor. In vederea obtinerii mai multor beneficii in urma implementarii sistemului CRM, fluxurile de lucru trebuie sa se alinieze la sistemele utilizate, ceea ce inseamna si unele schimbari in activitatea angajatilor.

Angajatii vor trebui sa introduca datele de vanzari in acest sistem, in loc sa le inregistreze pe hartie sau in fise de calcul. Utilizarea sistemelor CRM are de regula o valoare functionala, astfel incat intreaga firma va folosi sistemul, nu numai personalul din domeniul vanzari sau management de afaceri.

In vederea implementarii unui sistem CRM, utilizatorii trebuie sa aleaga functiile si caracteristicile oferite, astfel incat sa poata stabili ce functii sunt utile in cadrul companiei. Pentru inceput, se poate decide folosirea sistemului de catre un subset de utilizatori in vederea unei probe, dupa care urmeaza instalarea si configurarea acestuia, pentru a sprijini fluxurile de afaceri specifice.

Software CRM | software retail | sistem CRM | attosoft.ro

software CRM

Pentru a putea sa foloseasca optim un sistem CRM, utilizatorii au nevoie de indrumari la inceput, privind modul in care vor folosi sistemul in activitatea lor specifica. Printre beneficiile utilizarii acestui tip de sistem se numara consolidarea clientilor existenti si a relatiei cu clientii importanti, fidelizarea clientilor si adoparea unei strategii de marketing mai eficiente.