In cazul in care mai aveati nevoie de vreo confirmare, Magento este, intr-adevar, cel mai bun pariu pe care il poti face cu tine atunci cand iti alegi platforma pe care vrei ca magazinul tau online sa ruleze. Chiar si asa, este bine de stiut chiar dinainte sa te apuci de treaba ca, in cazul in care decizi sa mergi la joaca with the big kids, trebuie sa ai ceva cunostinte in domeniu, intrucat Magento nu este la fel de intuitiv precum sunt alte platforme de tipul ecommerce sau pluginuri pe care le poti atasa usor de WordPress sau Joomla.

Daca in cazul celorlalte variante de a face ecommerce, totul iti cam vine mura in gura, iata ca in cazul lui Magento, aspectele tehnice nu sunt chiar atat de usor de dibuit de catre un incepator, chiar daca este varianta preferata de majoritatea celor ce decid sa se lanseze in online. De ce? Pentru ca numai cu acesta iti poti personaliza pana la sange magazinul online si cu putina rabdare poti sa transformi o afacere cu un aspect banal intr-una care iti aduce bani. Fireste, aici intervine si marketingul sau publicitatea, insa totul incepe de la platforma.

De fapt, daca este sa ai suficienta rabdare sa studiezi tot open source-ul Magento, vei observa ca toate informatiile de care ai nevoie ti se cam dau mura in gura. Ochi sa ai ca sa vezi si-ai rezolvat problema. Spre exemplu: controlul preturilor, baza de date, solutii SEO, liste de inventar, metode de livrare a produsului, etc.

Desi costul platformei in sine este, intr-o oarecare masura gratuit (aici treaba este un pic relativa), intrucat banii trebuiesc investiti in costurile de web developing. Da, daca ne dorim ca treaba sa mearga ca unsa, trebuie sa asiguram acestui aspect atentia necesara si sa ne inarmam cu fonduri care sa acopere buna functionare.

Cu alte cuvinte, pentru a construi un magazin online, avem nevoie de urmatoarele chestii, mai mult sau mai putin tehnice:

– un proprietar de afacere cu desfasurare online suficient de inteligent pentru a sti la ce anume sa se astepte atunci cand isi incepe proiectul.

– un developer dedicat si bun in ceea ce face si mai presus de toate, care sa aiba suficienta experienta cu Magento.

– un specialist in marketing si publicitate care sa asigure promovarea afacerii dupa ce developer-ul pune totul la punct.